Thursday, June 12, 2008

tag

thanks to my LIL "dearest"(konon) friend MARVIN CHONG aka squirrel boy! i hafta do this =.=""
Survey ini perlu dijawab dalam Bahasa Malaysia.(sien!)

7 fakta tentang saya:
saya? 7 fakta? =/
~ saya yang di ketahui ramai sebagai seorang PEMALAS =P
~ suka menganggu kawan baikku. Soo Xingxing *babiku~*
~ sentiasa tidur seperti babi..
~ suka bercakap lucah dengan laura, sooli, xingxing, esther, dan jacqueline.
~ sedang menhadapi penyakitt sesemaaa T_T
~ suka sangat tidur di kelas masa pn.looi looi dan juga digelar sebagai kecil ayam. x]
~ entah mau cakap apa dah. =.="
7 perkara menakutkan saya:
~ lipas!!! babi saya bencikan nyerrr.
~ Pn.anggur apabila saya tidak mengepit rambut saya.
~ perasaan bapaku~ yg akan mengambil kad laporan saya~ TT
~ semasa sayangku marah kat saya~
~ 'pimple'!
~ apabila malam-malam belaka berjalan seseorang..
~ eantah apa lagi. =]
7 lagu buat masa sekarang:
~ ambil satu 'bow' -Rihana
~ pergi saja perempuan - Neyo
~ macam mana setuju - Frankie J
~ tengah malam botol - Colbie Caillat
~ selamat jumpa - Mariah Carey
~ paling manis perempuan - Wyclef Jean Ft Akon
~ tiada udara - Jordan Sparks & Chris Chocolate
7 perkara yang selalu saya sebut:
~what the hell?!
~farkk!
~what chu doing?
~dam mm song la.
~HAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHHAHHAHHHAX
~u know what?
~ eh eh eh!
7 perkara yang amat bernilai:
~ LKPku~!! x]
~ sekeluarga saya. =]
~ telefon yang telah dirampas oleh bapa saya TT!!
~ komputerr saya.
~ rantai tanganku~
~ webcam yang saya biasanyer webcam dengan cintaku~ XDD
~ udaraaa~ *beritahu saya bagaimana saya hendak hidup tanpa udara~~~*
7 “pertama kali” dalam hidup saya:
~ pertama kali saya dihentam oleh bola lembut (KONON!!!! LEMBUTTT)*softball in baseball game*
~ pertama kali tidak tidur pada malam apabila saya 6 tahun~
~ pertama kali saya dapat F! dalam bm dalam hidup saya!! D:
~ pertama kali saya jatuh cinta yang begitu dalam kepada seseorang *lkp* =)
~ pertama kali saya masuk sekolah menengah pada tahun 2006 yang sangat 'nerd'
~ apabila saya pertama kali main 'roller skate' yang dibeli oleh ibubapa saya, saya pokai entah beberapa kali dah. XD
~ pertama kali menungal basikal yang dibeli oleh ayah saya, saya PK dan basikal tu rosak giler gilerr..! hahax!
7 orang yang bertuah! wakaka~~~~~~~~~
-mun teng.
-jade.
-erik.
-michelle.
-ailin
-aina
-jiawen

No comments: